رنه دکادت

خرید بک لینک

 ظاهرا تنها چیزی ک در دنیا عادلانه تقسیم شده عقله

چون هیشکی اعتراض نمیکنه ک مال من کمه

 

مژگان عزيز سلام
من به تازگي عقد كردم ازدواجم كاملا با انتخاب خودم و تاييد خانوادم بود
خودم ٢٥ سالمه و همسرم ٣٢ ساله هستم و هر دو در وضيعت مالي يكسان و خوبي هستيم و قبل از ازدواج ٢ سال باهم معاشرت كرديم و تصميم به ازدواج گرفتيم
الان ٢ ماهه از عقدم ميگذره شغل همسر من طوري هستش كه يك خط براي كارش داره قبلا شمارشو بهم داده بود اما من هيچ وقت با اون خط تماس نگرفتم وايل عقدم خيلي اتفاقي آهگيشو تو ديوار ديدم با يه شماره اي كه من نداشتم سريع شمار رو سيو كردم ديدم باهاش واتس آپ داره و باهاش آن ميشه سريع زنگ زدم به اون شماره اي كه خودم دارم ديدم اصلا اون خاموشه چند روز بعدش بهش گفتم اون خط كارت كه زنگ ميزنم خاموشه گفت ببينم شمارشو وقتي بهش نشون دادم گفت نه اين اصلا شماره من نيست گفتم پس شماره جديدتو بده منو پيچوند
حسم زنونم ميگه خيانتي در كار نيست اما مگه ميشه شك نكرد مژگان جون من چطوري بهش بگم به روش بيارم چون عادت طلبكار بودن زياد داره
اوايل فكر ميكردم واسه كارش آن ميشه اما اصلا اينطوري نيست چون نصف شبا مرتب تا به هم شب بخير ميگيم آنه يا وقتي من جمعه ها پيشش هستم گوشيشو خاموش ميكنه وقتي نيستم خاموشه نيست
يه مشكل ديگه هم دارم شوهرم خواهر نداره پدر نداره برادراش همه خارج هستن مادرشم ٧٠ سالشه و مريض ما قراره ٢ طبقه بگيرم يه رفتاره شوهرم منو آزار ميده وقتي خونشون هستم مثلا آگه مامانش بخواد بره يه پتو بياره يا يه ظرف بشوره شوهرم ميگه بشين ياسي ميره انجام ميده وااااي اين حركتش منو ديونه ميكنه همش ميگه وقتي رفتيم سر زندگيمون مامان بايد مرتب بالا باشه تو بايد واسش غذا بپزي جلو خوده مامانش ميگه قبل ازدواج اصلا اين حرفارو نميزد اينم بگم مادرش كاملا سر حال و روپاس هر روز پياده رويشو ميره خريد ميكنه مرتبم آرايشگاست كه به خودش برسه فقط چندين سال پيش عمل قلب باز كرده الانم قرص نخوره مشكل فشار داره و تپش قلب ميگيره من خودم خونشون خوب كار ميكنم اما از دستور بدم مياد
نميدونم واقعا چكار كنم

 

 

به نطر منم وقتی یه خانم 70 ساله نیاز به یه لیوان اب داره شعور ما باید بگه خودمون انجام بدیم فارغ از نسبت باهاش. . .من ایراد اصلی این رفتارا و سوتفاهما رو در خودمون میدونم. . .مردا برخلاف ذهن پیچیده زنها شخصیت و ذهن ساده ای دارن. . .به جای اینکه نگران این قضایا باشی. . .کافیه خیلی واضح و صریح با شوهرت حرف بزنی و بهش بگی:مثلا اگه من بودم و محسن همچین رفتاری رو با من داشت مینشوندمش و میگفتم عزیزم ببین:من خودم شعورم به اون اندازه هست ک بدونم وقتی یه خانم 70 ساله نیاز ب کمک داره اینکارو انجام بدم ولی این وطیفه من نیست و وطیفه تو به عنوان پسر ایشونه. . .پس لطفا ازین به بعد اینکارو خودت انجام بده من هم در کنارت کمکت میکنم. . .

ولی رفیق اگه تو زن خانه داری هستی و از قبل این شرایط رو با هم توافق کردید مگه چ اشکالی داره بلفرض غذا ک درست میکنی واسه مادرشونم ببری.من واقعا گاهی درک نمیکنم.

تاريخ جمعه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۶سـاعت 18:10 نويسنده | |

زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 53 تاريخ: دوشنبه 6 فروردين 1397 ساعت: 18:47

صفحه بندی