در واقع به عنوان یک زن میهنی برای خوذ نمیشناسم
به عنوان یک زن تمام دنیا میهن من است
ویرجینیا ولف
سلام مژگان جان امیدوارم این پیام منو بذاری توی سایتت که جوونا خصوصا دخترای جوون بتونن بخونن، عزیز چن وقت پیش من دنبال کار بودم خیلی از طریق یه اگهی کار تو یه کارخونه ای تناس گرفتم برای کار اولش که کسی که خودشو صاحب کارخونه معرفی میکرد گفت خانوم ما دو جور شرایط کار داریم یکی برای کسایی که فقط کار میکنن با حقوق یه میایون تومن یکی برای خانومایی که کارای جانبی هم میکنن(که فک کنم نیاز به توضیح بیشتر نباشه) با حقوق سه میایون تومن ماهانه مژگان من خودم دانشجوی دندون پزشکیم ولی گاقعا شرایط مالیم طوریه که بکار احتیاج دارم، خلاصه گفتم نه یه تومن کافیه گفت پس وایسید تا تست استخدام، زمان تست استخدام مرذه بمن پیام داد گفت شرایط اینه که یه بار مپقع خرید فاکتور رو دریافت و سیو کنید یه با توی حموم!!!!!!!!!! باورت میشه??? توی حموم تازه گفت چک میکنم ببینم داری واقعا دوش میگیری یا نه!!!!!مژگان اخه این چه مملکتیه، کارخونه ای که مجوز ثبت داره برای استخدام باید همچین قوانینی داشته باشه? ما دخترا اگه نیازمند پول باشیم اگه کار نکنیم چیکار باید بکنیم مژگان? عزیزم من میخوام شکایت کنم چون اگه همین طگر این وضعو ببینیم و دست روس دست بذاریم وضع مملکت همین طوری میمونه که یهدخار مثه من تقریبا هرجا بره کار کنه اذیتش میکنن مژگان من ایندم پول دارم اما الان که بی پولم چیکار کنم واقعا??? تروخدا بمن کمک کن شکایت کنم ازین ادمها من ازین اقا مدرک دارم شمارهثبت شرکت دارم اسم صنف و اتحادیشه شو دارم
شما لطفا پیام های این بیمار رو نگه دارید. . .از طریق قانونی ک خوب نتیجه نمگیرید اما میتونید از طریق اداره اصناف و یاد اداره اطلاعات پیگیری کنید خانم دکتر تا حروم زاده هایی ک فکر میکنن از یه دختر میتونن راحت سواستفاده کنن حاالشون گرفته شه. . .ولی با تاسف از طریق دادگستری نمیتونی نتیجه بگیری
سلام مژگان جان . چندین ساله که وبلاگت رو خاموش میخونم ..
مسئله ای رو خواستم نظرت رو بدونم .
من و نامزدم (چند سال هم با هم دوست بودیم ) عاشقانه همدیگه رو دوس داریم
و تنها مسئله ای که تو این مدت شاید ما رو اذیت کرده ، شهرمون بوده که از هم فاصله داشته.
که البته خیلی خوب مدیریتش کردیم .
اما به تازگی نمیدونم چرا حساس شدم ..
نامزدم مدتی دوره ی آموزشی سربازیش رو تو یه شهر ( هم دور از من هم خانواده خودش) سپری کرد . و تو این مدت خیلی دلش برام تنگ میشد و من هم تقریبا دیگه داشتم میمردم.
اما تو این مدت خونواده ش که صحبت میکردیم ، به جای اینکه به من دلداری بدن ، سعی داشتن خودشون رو خیلی ناراحت و دل تنگ و .. نشون بدن.
به تازگی برای ادامه سربازی به یه شهر خیلییییی دور رفته .
که مادرش به طرز عجیبی دلتنگی میکنه در حدی که نامزدم تصمیم گرفته رها کنه و برگرده .
تماس های متوالی و گریه و ... ( یک هفته نیست که رفته)
من مادر ایشون رو خیلی دوست دارم .
ولی اخیرا حس میکنم شاید یه وابستگی نامناسب وجود داره . چون یه پسر ۲۷ ساله که داره با یه شهر دیگه هم وصلت میکنه. ( و حتی برنامه مون این هست که از ایران بریم) انقدر دلتنگی و گریه و ... نداره .
راستش تازگی نگران شدم که نکنه این موضوع در آینده برامون مشکل ایجاد کنه .
و این رو هم در آخر بگم که قبول هم دارم ، شاید یه حسادت زنانه ای در من به وجود اومده .
چون تا قبل از این ماجرا ، این چنین چیزهایی نبود و صرفا خودم بودم که توجه و محبت میکردم بهش..(نه از سر سیاست ، از اعماق وجودم) و خیلی به چشمش هم میومد.
مدام میگفت که تو من رو خیلی دوست داری و من از این خیلی لذت میبردم .
شاید باید اعتراف کنم که از اینکه میبینم شخص دیگه ای هم بی تابش شده ، دارم اذیت میشم. و حس میکنم که شاید دیگه مثل قبل محبتام به چشم نیاد ( مطمئنم در نظر اون ، اینطور نیست )
ناراحتم خیلی .. و دارم اذیت میشم..
میترسم در آینده که از ایران بریم ، این دلتنگی ها ادامه پیدا کنه و شاید متقابل بشه.
تو این ۵ سال با همه احترامی ک برای خونواده ش قائل بوده و خب دوستشون هم داشته ، هیچ وقت عاطفه خاصی نداشته ..
میشه بگی چقد دارم چرت میگم؟
پ ن:شاید اگه چند ماه قبل ازم میپرسیدی داری چرت میگی تاییدت میکردم ولی اللان درک میکنم ک این حس . حسادتا طبیعیه و باید فقط مدیریت شه.اول از همه بایدخیلی دوستانه از خونواده همسرت بخوای بیقراریشونو منتقل نکنن ب همسرت چون سربازی و اتمام اون تاثیر و ارتباز مستقیم با زنئگی ایندتون داره.بعد هم اینکه خودت این قضیه رو بپذیری ک اگه تو 5 ساله وارد این زندگی شدی عشق مادر همسرت به اون یه عشق بی قید و شرطه ک از ابتدای زندگی همسرت وجود داشته ولی اونچیزی ک از همه مهم تره مئیریت تو در دو نکته است
1:سیاست لازم برای اینکه ب همسرت بفهمونی مهم ترین ادم زندگیش و ایندش تویی
2:نکته ی اول رو با عشق و بدون موضع گیری تفهیم کنی
زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28