
xa0 برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم سلام به مژگان عزیز.من 28سالمه حدود8سال ازدواج کردم یک پسر5ساله دارم همسرم و پسرم و زندگیمو دوست دارم. کل زندگیم از اول پر تلاطم بوده.بماند که روز عروسی و روز تولد بچه جز بهترین روزهای زندگی یه زن میتونه باشه.من توی اون روزها فقط گریه بود کارم و همسرم به جای پشتیبانی فقط خودشو کنار میکشید وسکوت میکرد.بماند که از نظر خانواده و موقعیت اجتماعی ومالی از نظر قیافه و ظاهر وهمه چیز از همسرم بالاترم.به نظر من اینا ملاک ...
ادامه مطلب