
اصلا مهم نيست تو چند ساله باشيxa0 xa0من همسن و سال تو هستممهم نيستخانهات کجا باشدبراي يافتنت کافي استچشمهايم را ببندمخلاصه بگويمحالاهر قفلي که ميخواهدبه درگاه خانهات باشدعشق پيچکي استکه ديوار نميشناسدگروس عبدالملکیانسلام مژگان جان . ممنون میشم مشکل منو توی وبت بذاری .من یه دختر 22 ساله ام . تعریف از خودم نیست اما از تقریبا 14 سالگی هم از طرف خانواده هم آشنا و دوست زیاد اینو بهم میگفتن که از سنم بیشتر میفهمم . آدم منطقیم و زیاد اهل کارهای احساسی نیستم . شاید به همین خاطر اگه هم با مردی در ارتباط ...
ادامه مطلب