انسان موفق کسی است که شکست می خورد اما خود را شکست خورده نمی داند
به درخواست مخاطب حذف شد
پ ن:اصلا برای من عجیب نی چون نمونه های زیادی از این دست میبینم. . .البته با توضیحاتی ک شما دادید ایشون بیشتر مریض به نطر میرسن و نیاز به کمک دارن اما ازونجاییکه هرکس نمیتونه به بهونه مریض بودنش دیگرانو ازار بده این بار بدون تردید با پلیس 110 تماس بگیرید. . .قبل از شکایت و بزارید صورت جلسه شه. . .و بعذ ذر صورت تکرار ازش شکایت کنید. . .بعضی جرایم مثه قدرت نمایی با چاقو و حمل سلاح سرد (چاقو)جرم عمومی ان و حتی بعدا با رضایت شما هم درست نمیشه. . .واسه همین در قدم اول فقط با اقدام برای 110 و بعد در صورت لزوم شکایت. . .رفیق یادت باشه اون یه دختر نوجوونه. . .یه دختر و شک ندارم میتونید بدون نیاز به قانون درمانش کنید
سلام مژگان جان خیلی قبل تر ها میخوندمت، امشب اتفاقی پیدات کردم. دلم خواست باهات مشورت کنم.27 سالمه.6 سال تو یه رابطه عاشقانه ام. از همون سال اول برای ازدواج اقدام کردیم.خانواده ام به شدت مخالف بودن. تمام این مدت جنگیدموبخاطر عشقم خیلی سختی ها کشیدم و خیلی سختی ها به خانوادم دادم.کم کم همه راضی شدن بجز بابام.خودش همه کاری برام کرد.خیلی اومد و رفت بارها پیش مشاور رفت و از کسایی که فکر میکردیم اگر واسطه شن بابام راضی میشه خواستیم بیان و صحبت کننو ولی نشد که نشد. دوسال ارشدم رو شهر اونا قبول شدم. تمام این دوسال مث زن و شوهر زندگی کردیم. مسافرت رفتیم و...این قدر برای هردومون شیرین و خوش بود و در کنارش همچنان تلاش میکردیم واسه ازدواج.حالا بعد ازین همه وقت بابام گفته فقط به یه شرط راضی میشم و شرطش هم خودش به خواهرم گفته فقط یه سنگی انداختم که بره و دیگه پیداش نشه. اونم ادمی بوده که تو این شش سال همه کاری برای من و ازدواجمون کرده. اما حالا یه دفعه ای کم اورده میگه دیگه هیچ انگیزه و انرژی واسه راضی کردن بابات ندارم میگه بهم خیلی توهین شده و میگه فقط دوست دارم دیگه هیچ مثل قبل ذوقی ندارم که بگم براش این کارو کنم اینجا ببرمش و...میگه دیگه 34 سالمه و بابای تو جوونیمو ازمون گرفت هیچ وقت نمیبخشمش... میگه تو هم دیگه خیلی خانوادت اذیت نکن بذار ببینیم قسمت چی کار میکنه و این در حالیه که من به هرکسی میگم طرفم برای ازدواجمون چه کارایی که نکرده و چه توهین هایی روکه تحمل نکرده واقعا شگفت زده میشن و میگن دیگه ادم چی میخاد ولی یه دفعه اینطوری شده خودش هم میگه شاید خوب شم ولی ممکنه همینطوری بمونم و فکرات بکن ببین میتونی منو با این حالم قبول کنی یا نه...
پ ن:خب رفیق شما ک نگفتید اون شرط چیه تا بتونیم قضاوت درستی کنیم. . .از طرفی هم شما هیچ اشاره ای به علت مخالفت خونوادت یا همون چیزایی ک تو بهش میگی بهونه نکردی. . .در مورد خواهر و برادرا اطهار نظر نمیکنم ولی در مورد پدر و مادرا در بیشتر موارد اونا محاله خوشحالی فرزندشون رو ببینن ولی برخلاف اون رفتار کنن مگر اینکه دلیل موجهی برای خودشون داشته باشن. . .
پ ن2:شما از ما نخواستید در مورد این دوسال اخیر اطهار نظر کنیم. . .ولی گاها ک خودمو میزارم جای مردی ک بدون هیچ گونه تعهد قانونی و رسمی میتونه با دختری مثه زن و وشهر زندگی کنه و سفر بره و خیلی موراد دیگه کلیه انگیزمو برای تلاش واسه به دست اوردنش از دست میدادم . . .(تازه در اینجا من خودمو مرد شریفی فرض کردم عاشقانه دختری رو دوست داره و نه یه ادم عوضی)به هر حال با توجه به اینکه هیچ شرح درستی از ماجرا ندارم نمیتونم نظر بدم
زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...
ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال میکنید
برچسب: انسان موفق,انسان موفق کیست,انسان موفق شاهین فرهنگ,انسان موفق كيست,انسان موفق از نظر,انسان موفق از دیدگاه قرآن,انسان موفق فرهنگ,انسان موفقیت,انسان موفق اپارات,موفقیت انسان در چیست؟, نویسنده: بازدید: 17