و کسی نمیداند

خرید بک لینک

و کسی نمیداند

چقدر فرصت باقیست

تا جبران کنیم

پس دستم را بگیر

مژگان جان میشه بذاری تو وبت
من بامامانم خیلی مشکل دارم واین مشکل از بچگی تاالان ادامه داشته الان24سالمه مامانم خیلی همیشه باهام بدرفتار کرده میکنه همش بهم توهین میکنه جلوی همه خردم میکنه من دختر مودبی م اینو خیلی بهم میگن امسال عید وقتی بادختر داییم یه شوخی معمولی کردم و داشتیم میخندیدیم یهو جلوی جمع زد تو دهنم...یا مثلا وقتی یه لباس یاچیزی که احتیاج دارم و میخام بخرم کلی اذیتم میکنه چندماه سرمیدوونه منو یا مبلغی بهم میده که نصف قیمت اون چیز هم نیست من ادم پرخرجی و خوش گذرونی نیستم اما وقتی هرچندماه یه بار بادوستم یه شام میرم بیرون یا یه کافه میرم هرجا میشینه میگه این مسئله رو ابرو برام نذاشته فعلا شرایط طوریه نمیتونم سرکار برم اما از مهر به شدت ذنبالش میفتم تا یه مقدار خودمو نجات بدم
همش بابامو تحریک میکنه بهم گیر بده چرا دیر اومدی کجا داری میری چرا اون طوری لباس پوشیدی؟درحالت عادی بابام به من هیچی نمیگه من یه دختر چادریم ارایشم نمیکنم اما همیشه بهم میگه از سرووضعت خجالت بکش از دیگران یادبگیر...وقتیم هرچندماه یه بار تحملم تموم میشه ساکت ساکت میشم و از شون فاصله میگیرم تازه یادش میفته مهربون شه اما فقط برای همون مدت
خونه همیشه برام جهنم بود مدرسه که میرفتم همیشه زود میرفتم و اولین نفر بودم که تو مدرسه بودم و اخرین نفر که از مدرسه خارج میشد
اهل درد دل با اطرافیان نیستم اما اونا انقدر رفتارای توهین امیزشو توجمع باهام دیدن که متوجه همه چیز شدن کلی غیر مستقیم باهاش حرف زدن اما کلا بی فایده
خودم دوست دارم برم شهر دیگه کارکنم همه جور سخیم میتونم تحمل کنم فقط برای دور شدن ازش الان همه از من مصر ترن که باید از این شهر بری
خسته م خیلی خسته م

پ ن:راستش هرچی اومدم به خودم بقبولونم و بگم مارته و تحمل کنو و ونتونستم زدن تو دهن یه دختر 24 ساله تو جمع رو برای خودم هضم کنم. . .ااومدم بگم ک به دیگران بگو ک باهاش حرف بزنن گویا این کار هم ج نداده. . .ازت میخوام همچنان مثه همین ک تا الان بودی مودب باشی و احترامشونو نگه داری و در کنارش چنتا کار هم انچام بدی

اول اینکه به پدرت بگی رفتارای مادرت چقدر ادارت میده

دوم اینکه ازفامیل مادریت مجددا بخوای ک باهش حرف بزنی

سوم اینکه به هیچ وجه در مقابل خواسته های غیرمنطقیش کوتاه نیای و مقاومت کنیو از همه مهم تر کارت رو پیگیری کنی و دنبال استقلال مالی باشی

پ ن2: طرفت مادرته وگرنه راه های دیگه ای هم داشتم ولی مادر همیشه مادره

مژگان جان سلام. مستقیم میرم سر اصل مطلب ایشالا ک بخونی و کمک کنی.
یه پسری بود پارسال خیلی میخواست ک با من دوس بشه ولی هم بچه بود هم ازمن کوچیکتر. پدرش سه سال پیش فوت کرده بود و از نظر روحی داغون بود تا پارسال ک یکم با من حرف زد و یکم مثل خواهر کنارش بودم و حالش بهتر شد و قرصای اعصابشو کمتر کرد ولی وقتی دیدم نمیتونه به چشم خواهر به من نگاه کنه ازش فاصله گرفتم... بعد از فوت پدرش خیلی به برادرش وابسته شده بود خییییییلی اما مناسفانه برادرشم چندروز پیش کشتن. میدونم الان خیییییلی داغون تر از قبله. مسئولیت یه خانواده افتاده بر عهدش. امسال کنکور داشت ولی چون قرار بود بره اتریش با داداشش درسو ول کرده بود ک داداششم مرد و اتریش رفتنش ول شد. رتبش شده 10000 منطقه سه و از این نظرم باز تو روحیش اثر منفی گذاشته. میشناسمش خوب و مطمئنم خیلی به یکی نیاز داره ک کنارش باشه ولی میترسم پیشش باشم ک باز نتونه از فکر من بیاد بیرون واسه ازدواج و این حرفا.
ولی باید کنارش باشم بهم احتیاج داره.
در این مورد ازت کمک میخوام همچنین یه زحمت دیگه....
با خواهرش در ارتباطم و میگفت میخواد امسال هر رشته ای شده بره دانشگاه خیلی پسر باهوشیه اگه مثل قبل عیدش بخونه مطمئنن پزشکی قبوله ولی به خواهرش گفته بود با روحیه من ممکنه سال دیگه بد تر بشه ولی هممون میخوایم رشته خوب بره چون واقعا حیفه. نظر تو چیه؟؟
لطفا زود بذار تو وبت اگه میشه خارج از نوبت واقعا به مشورت باهات نیاز دارم. قبل از اینکه انتخاب رشته ها تموم شه لطفااااااا.

پ ن:به نظرم مسایل این اقا کوچکترین ارتباطی به شما نداره و اگه قصد ارتباط جدی با ایشون نداری یه درد مضاعف براش نباش. . .و بزار خودش مشکلاتشو حل کنه. . .تو همین که باعث ایجاد وابستگی و ازار این اقا نشی وظیفه انسانی خودتو در قبال ایشون و خودت و کاینات انجام دادی. . .فقز بابت انتخاب رشته به خواهرش بگو ک ایشون رو ببرن واسه مشاوره تحصیلی . . .واسلام

مژگان نوشت:از همه معذرت میخوام. . .من ادم بی مسیولیتی نیستم اما واقعا درگیر بودم. . .اونایی ک نزدیکترن میدونن ک درگیری های شخصی زیادی داشتم.ائنایی ک عضو کانالن میدونن ک من یکی از حامیای حیواناتم و به خاطر تصوویب لایحه و . . .یه سری فعالیت جایگزین وبلاگ داشتم و مجبور بودم ک دست به انخاب بزنم. . .و بالاخره بدون توجیه کارم از همتون مجدد عذر میخوام و از امروز وبه طور منظم در خدمتم

مژگان نوشت 2:ادرس کانال

https://telegram.me/zzaannaattaarr

زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 3 مهر 1395 ساعت: 16:56

صفحه بندی