تو یک زنی

خرید بک لینک

تو یک زنی...
زیبا باش!
لباس خوب بپوش !
ورزش کن !
مواظب هیکل و اندامت باش !
هر سنی که داری خوب و زیبا بگرد!
همیشه بوی عطر بده!
مطالعه کن و آ گاهيتو بالا ببر.
خودت را به صرف قهوه ای یا چایی در يک خلوت دنج ميهمان کن !
براي خودت گاهی هديه ای بخر !
وقتی به خودت و روحت احترام می گذاری
احساس سربلندی می کنى
آنوقت ديگر از تنهايي به ديگران پناه نمی بری و اگر قرار است انتخاب کنی کمتر به اشتباه اعتماد می کنی
يادت باشد ....
"برای یک زن عزت نفس غوغا ميکند

سلام
چطور میشه فهمید پارانوئید داری؟ با یکی از همکارم تصیمیم ب ازدواج دارم الان در حال اشنایی هستیم قبلا ی تجربه بد داشتم که 4 سال از زندگیمو تو بدترین شرایط روحی گذورندم الان 24 ساعت این اقا رو چک میکنم الان که دارم این پی ام رو بهتون میدم اقا با یکی از همکارای خانم همزمان انلاین هستن استرس گرفتم و دوس دارم همین الان زنگ بزنم و همه چیز رو تموم کنم همه اش حس بد دارم احساس میکنم با دخترای دیگه. رابط داره دارم دیونه میشم

راستش من به طور تخصصس و حرفه ای نمیدونم ولی اونچه ک به صورت تجربی و مطالعتت کوچولویی ک داشتم به دست اوردم اینو به من اثبات کرده گیرهای الکی بعد از شناخت اولیه.حساسیت بیجا.استرس های بیخود و عصبانیت های شدید به خاطر مسایل کوچیک (در مورد مسایلی ک ما بهش میگیم غیرتی)میتونه نشونه پارانویید باشه

سلام مژگان جان. امیدوارم جواب منو زود بدی. خیلی ناراحتم..شوهرم مرد خوبیه. . ولی دو ساله که دچار تیک عصبیه...همش سرشو به چپ و راست تکون میده. جوری که این اواخر بیشترم شده...راستش نمیدونم چیکار کنم... منم توو این مدت هیچی به روی شوهرم نیاوردم. نمیدونم اگه بهش بگم ناراحت میشه یا نه.. نمیدونم...واقعا کلافم...از طرفی هم وقتی میریم جایی واقعا خجالت میکشم از اینکه تیک داره... مژگان جون ، تو بگو چیکار کنم؟ بهش بگم؟ با توجه به اینکه ما عقد هستیم لازم نیس با مادرشوهر و پدرشوهرم مشورت کنم و بگم یه فکری بردارن؟ میترسم مژگان.... داییه همسرم هم دچار تیک عصبیه... و کس دیگه ای توو فامیلشون اینجوری نیس. تیک عصبی درمان میشه؟ اگه به همسرم بگم و ازش بخام سرشو تکون نده فایده ای داره؟

پ ن
:یعنی چی خجالت میکشم یا ناراحت میشم. . .بالاخره ک چی باید درمون بشه دیگه. . .ممکنه به خاطر عدم پبگیری شما بیشتر هم بشه. . .لزومی هم نداره به خونوادش بگی. . .خوذتون دونفری حلش کنید!!!!تیک عصبی دست خود ادم نیس ک با تذکر بتونی جلوشو بگیری

سلام مژگان جان من یکی از مخاطب های خاموش وبلاگت هستم
تقریبا 4 سال پیش برات نوشته بودم از اختلاف بین خودم و همسرم ک تو دوران عقد ب وجود اومده بود من تو این 4 سال برای طلاق اقدام کردم و تا ب امروز نتونستم طلاقم رو بگیرم
الان همسرم برگشته و اظهار پشیمونی میکنه
در ازای اخذ وکالت طلاق قبول کردم ک باهاش زندگی کنم
میخوام بدونم این موضوع چ حقوقی رو از اون ساقط میکنه و ب من واگذار میکنه
و اینکه ایشون میتونه بعد از دادن وکالت طلاق ب من ازدواج مجدد کنه؟؟یا ب هر نحوی خودش از دادگاه تقاضای طلاق کنه؟
ممنون میشم جوابمو بدی عزیزم
از راهنمایی قبلیت هم کمال تشکر رو دارم

پ ن
:حقی رو از ایشون ساقط نمیکنه فقز به شما این حقو میده ک هر وقت خواستی حتی بدون دلیل به جای همسرت خودتو طلاق بدی . کلیخ ی حقوق مالیتو هم بگیری. . .به نظرم گرفتن حق طلاق بهترین کار ممکن بود ولی امیدوارم بتونی ببخشیش و یه زندگی جدید با هم بسازید

پ ن2"خیر اجازه ازدواج مجدد به ایشون نمیده ولی ایشون میتونه از دادگاه تقتضای طلاق کنه ولی باید کلیه ی حقوق مالی شمارو تسویه کنه

زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: تو یک زنی زیبا باش,تو یک زنی,تو یک زن هستی, نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: دوشنبه 12 مهر 1395 ساعت: 9:56

صفحه بندی