و ما رهایشان کردیم
سخت خواهیم گریست(میثم زرتشتیان)
سلام مژگان جون، قبلا هم برات نوشته بودم (6بهمن 95) کتابایی که معرفی کردی رو خوندم و واقعا به این نتیجه رسیدم که جذب انرژی منفی یا مثبت یعنی چی... و کاملا محتویات کتابارو باور دارم
30تیریه ازمون حل اختلاف هست و من ثبت نام کردم..باوجوداینکه به قانون جذب اعتقادپیداکردم اما باخودم میگم جمعیت زیاده منو نمیگیرن یا میگم قراردادی های خودشونو میخوان ..یا میگم سواد علمیم پایینه...ویا میگم این ازمونا فرمالیته س ..متاسفانه هنوز نتونستم از قانون جذب استفاده کنم بااینکه تونستم تو زندگیم به کارببرم و الان خوشبختانه روابط خیلی خوبی باهمسرمو خانوادش دارم ...اما اون باورم نسبت به استخدام ریشه ی قدیمی داره و هنوز نتونستم پاکش کنم ..میتونی با حرفات کمکم کنی این سری حرفارو از یاد ببرم یا رد کنم ؟
من ازت خیلی ممنونم که هستی و اینجا جایی هست که من میتونم راحت حرفمو بزنم
پ ن:اول اینکخه خ خ خوشالم ک تونستی اثر این قانونو به شکل مثبت توی زندگیت ببینی. . .اگه کتابا رو خوب خونده باشی معنی کلمه ی موانع رو میدونی. . .خود کاینات چون دارای شعوره این موانع رو قرار میده سر رات. . .مثلا تصمیم میگیری از اول برج ماهیی 10 میلیون درامد داشته باشی و کلی انرزی جذب میکنی ولی به محض اینکه میخوای شروع کنی و مثلا راه میفتی سر کار میبینی ماشینتو جریمه میکنن و یا لباست گیر میکنه به جایی و پاره میشه.یه قبض موبایل سنگین واست میاد و یا گسی ک با تو قرار داد مالی داشته قرارشو کنسل میکنه اینا همون موانعن. . .کاینات دارای شعوره و به محض اینکه تو بخوای تصمیمی بگیری اول میخواد سعی کنه میزان محکم بودن و اعتقادات تو رو بسنجه و اینجا دقیقا همون جاایه ک فرق ادما با هم مشخص میشه. . .یعنی ممکنه حتی تو توی ازمون بدبیاری و اونروز برات خوب نباشه و این پروسه حتی یکسال به عقب بیفته و یا ممکنه افرادی باشن ک اعتقادات بیشتری نسبت به تو زاشته باشن ک در پایان منجر به قبول نشدنت بشه اما ب هر حال در پایان اونایی موفقند ک اعتقاد دارن پیروز نهایی هستن
سلام مژگان خانوم ،نمیدونم حرفام اینجا خونده میشه یانه ولی نمیدونستم کجا باید بنویسم،لیسانسمو گرفتم،و مدت تقریبا زیادی بود که منتظر فرصت استخدامی بودم که به رشتم بخوره،اما خب نشد،همیشه دوست داشتم وقتی استخدام شدم تو محل کارم با یکی مثل خودم آشنا شم و ازدواج کنم،مدتی پیش برام یه خاستگار اومد که حرفاش به دلم نشست به نظرم آدم خوبی اومد،شغلش کشاورزیه و دیپلم گرفته،همش از خدا کمک خواستم و احساس کردم خدا هم میخواد من قبول کنم،ولی الان دارم همش به رویاهام فک میکنم و باعث شده افسرده بشم،الان با اینکه استخدامی هست نمیتونم بخونم یا فکرم مشغوله یا سرم شلوغ،آدم زحمتکشیه،درسته گاهی باهاش بحث میکنم،ولی دوستش دارم و راستش گاهی هم فک میکنم بهش علاقه ندام،خودشم این دودلی رو حس کرده،قبل از اون مردی تو زندگیم نبوده،همیشه بهم میگه دوستم داره،ولی من هنوز با خودم درگیرم،نه اینکه به فکر طلاق باشم،اصلا،فقط میخوام کمکم کنی که بتونم زندگیمو جمع و جور کنم
پ ن:به نظرم این ک تو حداقل با کسی هستی ک دوسش داری و دوست داره ارزو و موهبتیه ک خیلی ها ازش محرومن. . .و خودش جای هزار بار شکر گذاری داره. . .پس تو تا اینجاش ارزوی خیلی ها هستی اما در مورد بعدش و رسیدن به ارزوهات دیگه به همت خودت بستگی داره. . .میتونی کنار همسرت باشی و با هم ورای اینکه مدرک تحصیلی کی بالاتره پیشرفت کنید یا انقدر دودلی هاتونو نسبت به هم بیشتر کنید تا همین حس دوست داشتن از بین بره و . . .به حاشیه ها فکر نکن
سلام مژگان عزيز
من يه مشكلي دارم! همش خودمو از همه نظر با ديگران مقايسه ميكنم
قبلا اينجور نبودم! ولي قبلا نامزدم خيلي از من تعريف ميكرد ولي خيلي وقته ميگه پررو ميشي ازت تعريف كنم و چون دوست داره بهترين باشم ميخواد كاري كنه كه اعتماد به نفس زيادي و كاذب نداشته باشم!
ولي خب نه كه بگم اصلا بهم اهميت نميده ها! منتها نميگه كه مثلا تو از همه خوشگلتري يا از اين چيزا! البته خيليم بلد نيست زبون بريزه! :)))
ولي خب دوست دارم تو ذهنش هميشه تشويقم كنه! يا وقتي مقايسه ميكنه تو ذهنش بازم منو بخواد
اعتماد به نفس ندارم واقعا! جفتمون پزشك هستيم . يني دانشجوي سال پنجم پزشكي
و خب تو محيط كار من ناراحت ميشم كه مثلا نامزدم و همكلاسياش(دخترو پسر باهم) سلفي ميگيرن ! يا خيلي راحتن باهم!
چون من خودم با ديگران اينجور نيستم! نميدونم.
عزيزم كتابي چيزي معرفي ميكني بخونم بخاطر اعتماد به نفسم؟
و اينكه دارم سعي ميكنم غر نزنم زياد و يه سري چيزا رو تو خودم ميريزم. چكار كنم حساسيتم كم بشه؟ بيخيال باشم و زياد سخت نگيرم؟
ممنون ميشم راهنماييم كني
پ ن:راستش کتاب ک نه. . .واسه این مورد ک شما خودتو با کسی مقایسه نکنی ندارم ولی به نظرم همین ک شما یک دختر پزشک هستی یعنی خودت یه پوین مثبت واسه هر مردی هستی ولی کلا اینکه نیاز داشته باشی ک خودتو نیاز مند تعریف دیگرات بدونی حماقت محضه چون به اندازه تمام ادمهای دنیا تفاوت عقیده و علایق مطرحه. . .یکی ادمای لاغرو میپسنده یکی ادمهای توپر یکی ادم قزبلند یکی قد کوتاه یکی سفید یکی سبزه ولی ندیدم کسی رو ک ادم مهربوم و مودی و خوش لباس و خوش قلب رو نپسنده. . .چون اینا برمیگرذه به ذات و فطرت ادما از ازل تا ابد. . .رفیق. . .تو فقط خوب باش به نطر دیگران اهمیت نده. . .همین و بس. . .
پ ن:توی دوره ای زندگی میکنیم ک متاسفانه و متاسفانه یه سری رفتارها بسیار عادی شده و با سخت گرفتن بیش از حد ممکنه طرفت تورو محکوم به دگم بودن بکنه و فراریش بدی. . .اما رفیق. . .فراموش نکن اگه هزار نفر هم اعتقاد داشته باشن ک فلان کار درسته و تو بلفرض باید مثه اونا برخورد کنی اشتباهه تو ب قلبت و وجدانت رجوع کن و و تو زهنت بسپر ک قرار نیس با انجام کاری ک از نظرمون درست نیست فقط به همون چرخه ی اشتباه متصل میشی.. .از نظر منم بعضی کارها برازنده یه ادم متاهل به خصوص در نبود همسرش نیست. . .اینکه خیلی ها انجامش میدن به معنی درست بودنش نیست و بهتره حس قلبیتو با همسرت در میون بزاری و بهش بگی این کارا عذابت میده
مژگان نوشت:فرانک قسمت اول داستانت سه بار اومده ولی قسمت دوم خیر. . .لطفا اگه جا نمیشه از ادامش کات کن و بقیشو بفرست. . .تا اونجاای اومد ک گوشیشونو هک کردی
تاريخ جمعه پنجم خرداد ۱۳۹۶سـاعت 16:53 نويسنده | |
زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 20