اگر مردی را تعلیم دهی

خرید بک لینک
اگر مردی را تعلیم دهی یک مرد را تعلیم داده ای

ولی اگر یک زن را تعلیم دهی یک نسل را

سلام مژگان و همه ی مخاطبای مهربونی که میایید اینجا
خیلی دلم تنگ شده قبلنا بیشتر میومدم اما هنوز میام سر میزنم
مرسی که اینقدر خوبی مژگان خیلی دلم میخواسته این همه سال یک بار ببینمت که تو چه جور آدمی میتونی باشی که این همه وقت به فکر و ناراحتی های دخترای اطرافت گوش بدی و یه راهی براشون بسازی که بتونن حرف بزنن اما خب هیچ وقت قسمت نشد از نزدیک ببینمت
همیشه برات آرزوی موفقیت و سلامتی و خوشبختی میکنم برای خودت و مادرت انشاالله سایشون همیشه بالا سرت باشه
میخوام برام دعا کنید داشتم برای ارشد حقوق میخوندم به دلایل بیماری و یه سری مشکلات یه کم برنامم کند شدا این روزا حال خوبی ندارم زیاد غصه میخورما گریه میکنم یواشکی اما هنوز ناامید نشدم به رحمت خدا به لحاظ روحی یه کم خستم اما دارم تلاش میکنم دلم میخواد بهم افتخار کنن نمیخوام حس کنن دختر بی عرضه ای دارن باید بهم افتخار کنن
یه جایی خوندم که وقتی مادر پدرا برا موفقیتمون دعا میکنن زشته که موفق نشیم..
باید موفق بشم.. مژگان وسط درس خوندن اومدم تو نت و دلم خواست اینارو بنویسم
میخوام برام دعا کنی.. برای همه.. همه موفق بشن به آرزوهاشون برسن منم به آرزوم برسم.. دانشگاه دولتی شهرم خدا کمکم کن..
مژگان برام دعا کن دوستان دعا کنید برام..
این آرزویی که نمیخوام ازش دست بردارم نزدیک بیست دو سه روز به آزمون مونده..
لطفا برام دعا کنید..
ممنون ازت مژگان که هستی و حرف دل مارو میخونی دوستت دارم حتی اگه هیچ وقت نبینمت..

با خودخواهی تمام نوشتتو آپ کردم ک هم خودم کبف کرده باشم و هم همگی با هم برای تو برای خودمون دعاهای خوب کنیم. . .ممنون رفیق ک حس خوبی بهم دادی

سلام مژگان خانم
من یه سوال حقوقی دارم ممنونم میشم جواب بدید همینجا تو کامنت ها
حکم قتل پدر توسط فرزند دختر چیه ؟ اولیای دم کی محسوب میشه ؟ یعنی اگه مادر فرزند رضایت بده که اعدام نشه چه حکمی در رابطه با این فرد اجرا میشه ؟
اگه بعد از قتل معلوم بشه که فرد زن دومی داشته که یه بچه ی خردسال از مرد داره چی ؟ باید مثلا هم به مادر و هم به زن دوم دیه داد ؟
ممنونم

پ ن:دختر به واسطه ی قتل پدر قصاص خواهد شد.مگر در صورت رضایت اولیای دم. . .اولیای دم همون وراث هستن. . .مادر فقط نسبت به سهم خود میتونه رضایت بده در این صورت وراث دیگه باید دیه ی مقتول رو نسبت به سهم مادر پرداخت و شخص رو قصاص کنن

پ ن2:اگر بعد از قتل مشخص بشه ک فرد زن دوم داشته و تا زمانیکه فرزند به سن بلوغ نرسیده قاتل قصاص نمیشه اما وراث دیگه میتونن با پرداخت دیه ی فرد بع ولی قهری و یا صندوق دولت تقاضای قصاص کنن

سلام من یه دخترم 25 سالمه مجرد و بیکار هستم.یکی از مشکلام که ذهنمو خیلی دزگیر کرده رو میخوام بگم.شاید از نظر شما مشکل نباشه ولی ذهن منو درگیر کرده و باعث نگرانی و استرس و کاهش اعتماد به نفسم شده.
مشکل من رانندگیه . وقتی 19 سالم بود گواهینامه گرفتم تا الان که 25 سالمه شاید 2 3 بار اونم توی جاهای خلوت با خانواده نشستم.من هم ادم ترسوییم و هم حرف دیگرا خیلی روم تاثیر میذاره.اینکه تصمیم گرفتم بایه مربی چند جلسه تمرین برم ک رانندگی یاد بگیرم و خانواده بهم ماشین بدنوراستش یذره برام سخته و حس بدی دارم ازینکه همه دخترای فامیل میشینن ومن رانندگی بلد نیستم و خجالت میکشم ارینکه بخام بگم یاد ندارم و همیشه با حرف آبرو داری کردم شاید ازنظرشما مسخره بیاد اما اطراف من کسایی هستن ک اهل مسخره کردنن.
من بعد از چند جلسه با مربی احساس کردم ک میتونم سوار ماشین بشم و ترسم هم کم شده بود تا اینکه ی روز نسشستم تنهایی تو کوچه های اطراف و اصلا چیزی ک از خودم انتطار داشتن نبودم خیلی افتضاح و بی تسلط بودم و دایم خاموش میکردم در صورت اینکه با تعلیم اصلا اینطور نبودم و مربی هم کمکم نمیکرد این باعث شد اعتماد ب نفسم بیاد پایین وکلا ناامید بشم از خودم و یجورایی میترسیدم ک خانواده افتضاحی رانندگیمو ببینن و سرکوفتم بزنن ک چقد خنگم.این ترس و ناامیدی از رانندگی بدجور درگیرم کرده
چند روز پیش هم تو کوچه های اطراف ب ماسینی که در پارک بود زدم جزیی و رفتم. این تصادف بعث شده ک کل وجودمو ترس بگیره از رانندگی و یذره امید هم نداشه باشم.این موضوع مال هفته پیشه و من دیگه نشستم چون نمیتونم و نمیدونم با ترسم چیکار کنم. این موضوع استرسیم کرده ک چرا من میترسم و مثل دخترای دیگه نیستم ک هیچ ترسی از رانندگی ندارن و بااعتماد به نفس و سرعت بالا میرونن. من همش احساس میکنم الانه ک بزنم به ی ماشین.دارم دیوونه میشم مژگان با این ترس و ناامیدی

حسرت میخورم وقتی جسارت و نترسی دخترای دیگه رو میبینم منم دلم میخاد مثل اونا باشم

پ ن:هی رفیق هیشکی راننده زاییده نمیشه یه امر اکتسابیه ک به مرور اوک میشه. . .اگه از تجربه ی خودم بخوام بهت بگم حدود 9 ساله ک گواهینامه گرفتم ولی هیچ وقت تا این لحظه پشت ماشین هیچ کسی حتی به اندازه دو دقیقه ننشستم به خاطر مسییولیتش اولین ماشینی ک خریدم یه ام وی ام 110 سقید یود 6 سال پیش .یادمه باوجودیکه گواهینامه داشتم سوارش نشدم. . .مربی رانندگی من یه خانوم بود. . .هیچ وقت یادم نمیره به من میگفت تو از رانندگی فقط ژستش رو یاد گرفتی. . .راست هم میگفت به خاطر دارم ک برام فقط مهم بود یه دستی فرمونو بگیرم و دست دیگم روی دنده باشه. . .ازوجاییکه فقط ژست رانندگی رو بلد بودم بعد از خرید ماشین ناچار شدم ک چند جلسه مربی خصوصی بگیرم. . .اینبار مربیم یه اقا بود. . .برای من قبول مسیولت سخت بود. . .به هرحال با تمرین و اینکه خواهر کوچیکم ک 5 سال از من کوچیکتر بود و تازه گواهینامه گرفته بود منو میبرد و میاورد تا یه روز تصمیم گرفتم دیگه بشینم. . .شاید باور نکنی ک از شانس بد من اونروز تو شهر ما طوفان شد و کلیه ی معابر دچار ابگرفتگی و جایی رو نمیشد دید و جالبه بدونی ک من تو اون وضعیت اومدم. . .کلا همین بود. . .کلا خدا عادت داشت منو تو شرایط سخت امتحان کنه و بعد 4 ماه بعد وقتی با سرعت 20 تا در حرکت بودم و در حال مکالمه یهو تصادف کردم و ازون موقع به بعد دچار ترسی شدم ک تمام پاهام میلرزید. . .دیگه ماشینمو دوس نداشتم و با قرض و این چیزا تونستم یه 206 سفید بگیرم. . .اعتماد به نفسم بالا رفته بود. . .ماشینمو دوس داشتم و حس خوبی بهم میداد. . .ولی خب باز هم تصادف و کلا من خوب به در و دیوار میزدم. . .تا اینکه بعد 2 سال ماشینمو دادم به خواهرم یعنی فروختم و با قرض مجدد یه ماشین فعلی رو خریدم. . .ماشین فعلی رو کمتر میزنم چون راننده های دیگه مراعات میکنن نزدیکش نشن و من هم اعتماد به نقسم خیلی باالا رفته و الان یکی از راننده های خوب شهرم هستم . . .دست فرمونم حرف نداره .دوبل پارکم حرف نداره ولی جریمه های ماهانه م ک بالغ بر 600 تومن میشه میگه هنوز راننده خوبی نشدم. . .ببین رفیق. . .قدم اول همون مقابله با ترسته. . .اینکه اهمیت ندی. . .و بدونی ممکنه تو خراب کنی ولی بقیه راننده ها مواظبن. . .بشین و اهمیت نده. . .اول جاهای خلوت رو تست کن و بعد کم کم بیشتر برو دور بزن. . .من وقتی برای اولین بار پشت دنده اتومات نشستم بازم نمیتونستم رانندگی کنم و خواهرم مدام دستم مینداخت. . .همین باعث شد با دوستم ک همیشه بهم اعتماد به نفس میده یه جمله بهم گفت:نترس نهایتش پولشو میدیم. . .و اینطوری شد ک منم بهت میگم به استثنای جون موجودات زنده اعم از حیوونا و انسانها نگران بقیش نباش. . .فقط تمرین کن. . .اگه از قضاوت خونوادت ناراحتی یا بهت فشار وارد میکنن بدون اونا و با کسایی تمرین کن ک بهت اعتماد به نفس میدن و اینو هم یادت باشه فقط تمرینه ک بهت کمک میکنه توی تایم های خلوت بدون استرس تمسخر دیگران مکان های امن بدون استرس صدمه زدن به هر موجود زنده

تاريخ چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۶سـاعت 23:16 نويسنده | |

زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 9:02

صفحه بندی