جورج الیوت

خرید بک لینک

برای چه زندگی میکنیم اگر زندگی را برای یکدیگر اسانتر نکنیم

جورج الیوت

سلام مژگان جون من تازه با وبت اشنا شدم من یکیو خیلی دوس داشتم با اینکه از نزدیک ندیده بودمش با اینکه نگاهامون توهم گره نخورده بود با اینکه چیزی ازش نمیدونستم فقط چند سال پیش یکی از دوستام گفت ک اون پسر دوست دوست پسرشه و گفته منو دوس داره همین دوست داشتنی ک دوستم از طرف اون اقا گفت باعث شد من ۴سال بهش فکر کنم از دور ک میدیدمش دلم میلرزید یه بار دیدم که برای یکی از دوستام بوس فرستاد و من بهش بدبین شده بودم تا اینکه اومد خاستگاریم باهم حرف زدیم برا بار اول بود میدیدمش از نزدیک حرفاش ب دلم نشست ادم تحصیل کرده و چیز فهمی بود ولی خب اونقدراهم عقل و منطق داشتم ک بفهمم شاید همش شعار باشه بازم باهم حرف زدیم و دیگ من جواب بله رو دادم تا الانش خیلی پسر خوبی بوده ولی خب راسش وقتی یادم میاد برای دوستم اون حرکتو کرد حس بدی بهم دست میده راسش من دختری ام ک تا قبل از اون با هیچ پسری رابطه احساسی نداشتم چون به گناه بودن این کار اعتقاد دارم همیشه میگم نکنه توی دانشگاهشم با دخترا رابطه داشته ...اینم بگم با از لحاظ فرهنگ خانوادگی باهم تفاوت داریم خانواده ایشون فرهنگشون خیلی پایین تره ماست...من فقط از روی علاقه نوجوانیم به ایشون جواب مثبت دادم ولی این تفکراتم مثل خوره افتاده به جونم حتی باعث گریه ام میشه باعث میشه بعضی وقتا ازش متنفر بشم تو رابطه بامنم خیلی گرمه و همه پو ز ی شن هارو بلده منم با خودم میگم نکنه فیلم های پ و ر ن دیده خلاصه اینکه خیلی بهش بدبین میشم بعضی وقتا که میرم سر گوشیش بلافاصله یا ازم میگیره یا میاد کنارم ببینه چیکار میکنم ولی خیلیم دوستم داره منم خیلی دوسش دارم ازت کمک میخوام ببینم ایا این تفکرات من و این مهم بودن گذشته نامزدم کار درستیه؟؟نمیتونم بی تفاوت بگذرم به خودشم چند بار گفتم که من دیدمت که برا فلانی چشمک زدی یا شنیدم با فلانی دوست بودی؟؟/اونم میگه نه حتی اون فرستادن ب و س رو یادش نیست...کمکم کن مژگان خاااهش❤اون اقا خودشو خیلی مذهبی نشون میده ومن فجر میکنم برای جلب اعتماد من اینکارو میکنه چون خانوادگی اینجوری نیسن...نمیدونم فقط کمکت احتیاج دارم..

پ ن:فرض رو بر این میگیریم ک ایشون هزارتا دوس دختر داشته اون بوسه رو هم برای دوستت فرستاده و فیلم های پورن هم دیده و همه پوزیشن هارو هم بلده با فرض بر همه اینا اگه درجه حماقتت اونقدر زیاده ک میخوای طلاق بگیری بسم الله وگرنه بدون فرهنگ اونه ک یاد بگیری توی گذشته ی انسانی تجسس نکنی و یاد بگیری زندگی متاهلی همش گل و بلبل نیست / / /بچه بازیتو بزار کناز طرف شوهرته. . .دکوری منزل نیست ک تغییرش بدی یا عوضش کنی

سلام من ی دختر ۲۲ساله هستم که در۱۹سالگی بمن تجاوز شده ۳ساله تا ترس واسترس دارم زندگیممیبرم جلو حتی روم نمیشه نگاه خانواده کنم خیلی میترسم از آیندم تورو خدا کمکمکنید از لحاظ روحی داغونم

پ ن:میدونی رفیق. . .دوتا راه داری. . .یکی اینکه بقیه ی زندگیتو مثه همین سه سال تو ترس و استرس و نگرانی و اینده سر کنی و هرلحظه فک کنی ک قراره چ اتفاقی بیفته و به شوهرت چی بگی و . . .و راه دوم اینکه به خونوادت بگی و بری دردهای جسمی و روحیتو با متخصصش در میون بزاری تا کمکت کنن.

تاريخ پنجشنبه بیست و چهارم فروردین ۱۳۹۶سـاعت 13:13 نويسنده | |

زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 9:02

صفحه بندی