با ارزشترین

خرید بک لینک

با ارزشترین هدیه ای ک میتوان به یک زن داد توجه است

توجهی مداوم

مژگان خانم سلام من یه دختر 24 ساله ام
یه مشکلی دارم من چندین ساله به یه حالت روحی دچار شدم که کلا دیدم نسبت به زندگی و اطرافیان منفیه و میشه گفت خیلی منفی نگرم افسردگی ام دارم
راستش یه مدت داروی اعصابم مصرف کردم ولی فایده نداشت
میشه راهنماییم منظور آدم شاد و مثبت بشم ممنونم

پ ن:کلا برای شاد بودن و و ارامش و مثبت بودن از نظر من 4 تا راه بیشتر وجود نداره ک اولین و وهمترینش خواستنه و بعد میتونه مطالعه ی کتاب و مدیتیشن و قرار گرفتن توی گروههای مثبت باشه

سلام مژگان خانم
یه سوالی داشتم
تازگیا یه مورد برام پیش اومده برای خواستگاری ولی مرددم میخواستم نظر شما رو هم بدونم
من لیسانسم و فعلا شغلی ندارم و ۲۴ سالمه و از نظر وضعیت مالی متوسط رو به بالا هستیم و تک فرزند هستم و نه خیلی مذهبی هستیم و نه خیلی باز
و این اقا ۳۰ سالشون هست و سید هستن و خانوادشون مذهبی هستن و ۶ تا خواهر و برادر هستن و ایشون اخرین فرزند هستن خانواده خوشنامی هستن و وضعیت مالیشون هم از ما کمی بهتره
این اقا یه برادر بزرگتر از خودشون دارن که عید داماد میشن و تا عید به من مهلت دادن که فکرامو بکنم و اگر جوابم مثبت بود با خانوادشون رسما بیان خواستگاری
دوست نیستیم از طریق شریک قبلیشون که باهم رفت و امد خانوادگی دارن اشنا شدیم

ایشون شغلشون راننده ماشین سنگین هستن و مدرک تحصیلیشون دیپلم هست و از نظر مالی خونه و ماشین دارن و درامدشون رو دقیق نمیدونم
از طرفی ایشون به گفته خودشون خیلی دوست دختر داشتن بطوریکه شمارشون رو دیگه ندارن و با بعضی از اینها رابطه جنسی هم داشتن و الان خونه مجردی هم دارن و بازم بگفته خودشون از وقتی تصمیم به ازدواج گرفتن دیگه دور این چیزها رو خط کشیدن
و از نظر جنسی هم خیلی پرفکت هستن
بنظرتون با توجه به شغلشون که اکثرا تو جاده هستن و همچنین سابقه داشتن این همه دوست دختر و رابطه جنسی میشه بهشون اعتماد کرد برای زندگی مشترک؟

من خودم هم دوست پسر داشتم و رابطه جنسی هم داشتم ایا لازمه بهشون بگم.؟این اقا خیلی غیرتی و تعصبی هستن و زود جوش

ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین چون وقت چندانی ندارم
ممنون از لطفتون

پ ن:همین ک صادقانه در مورد روابطشون گفتن به نظر یه نکته مثبت درین اقا هست و در اینکه هرکسی وقتی قصدش ازدواجه ممکنه دور همه ی کارهای گذشتشو خط بکشه هیچ شکی نیست و نمیشه به دیده تردید به این قضیه نگاه کرد اما. . .کلا این شغل مسایل خودشو داره. . .ک مهم ترینش غافل شدن از خونواده به خصوص نیازهای همسر و بچه هاس. . .من شخصا کیسی داشتم ک راانننده ماشین سنگین بوده و مرد بسیار نجیب و خوب اما متاسفانه همین چند روز قبل به خاطر غافل شدن از خیلی مسایل با وجود یه بچه 2 ساله از همسرشون جدا شدن. . .لطفا روی این قضیه بیشتر فکر کن. . .و با خانومهایی ک همسرشون راننده ان بیشتر مشورت کن

پ ن2:به نظرم دروغ اصلا چیز خوبی نیست و به نظرم جزییات رابطت در گذشته صرفا به خودت مربوطه . . .روان شناسا هم میگن نباید گفت مواردی ک مطمینی به گوشش نمیرسه ولی چیزایی ک ممکنه بشنوه و .... رو باید بهش در حد اشاره گفت. . .ببین مرد ایرانی بدبینه. . .خیلی دقت کن

تاريخ جمعه سیزدهم اسفند ۱۳۹۵سـاعت 10:8 نويسنده | |

زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 9:02

صفحه بندی