قول؛ خیلی با معنی و با ارزشه

خرید بک لینک

قول؛ خیلی با معنی و با ارزشه
ولی وقتی شکسته شه،
این عذرخواهیه که دیگه بیمعنیه...

سلام مژگان عزيزم
نميدونم كه داستان من رو به خاطر داري يا نه
من همون دختري هستم كه كنكوري بود و توي فاميل تحقير ميشدم تاريخ پست رو بهت ميگم تا دقيقتر در جريان موضوع قرار بگيري
چهار سال پيش بود دقيقا و من با شرايط روحي افتضاحي كه داشتم نوشتم همه اون هارو
حالا اومدم بگم كه درسته همه اقوام من،يعني همه هم سن و سال هاي من دارند پزشكي ميخونند توي ايران
اما شرايط و وضع مالي پدر من هم تقريبا عوض شد توي اين چند سال اخير ومن اومدم خارج از كشور و حالا به بزرگترين آرزوم رسيدم و دارم دندانپزشكي ميخونم
مژگان باورت نميشه،باز هم هستن آدم هايي كه هر حرفي ميگن راجع به اين تصميم من و خانوادم اما هيچ اهميتي نداره واسم و
من حالا شدم يك دختر ٢٢ ساله صبور كه فقط به حرص خوردن و طعنه زدن و حرف هاي كوچيكشون ميخندم و صبوري به خرج ميدم
مژگان حتي همون ادم ها بهم هرروز ميگن كه روز به روز زيباتر و خانم تر ميشم و همون ها هستند كه حالا ارزش و احترام زيادي واسم قائل هستند
مژگان حالا قدر خودمو بيشتر ميدونم و چند روز پيش زنگ زدم به پدر و مادرم و بهشون گفتم كه ممنونم ازتون كه تمام سختي هارو تحمل كردين و من رو به آرزوم رسوندين
و من حالا خوشبخت ترين دختر دنيام
مژگان يادته ميگفتم كه خدا به دست هاي زحمت كش پدرم،به اشك هاي مادرم نگاه كنه
يادته چقد از خداي خودم دلگير بود؟
اما حالا هزار بار ميخوام كه سجده شكر رو به جا بيارم
و الان نميدوني چقدر حال دلم خوبه
و از اون دختر انرژي منفي و غم زده حالا يه دختر پرانرژي به وجود اومده كه همه با هم صحبتي باهام كلي انرژي كسب ميكنند(به گفته خودشون)
هم از تو و هم از مخاطب هاي پيجت ميخوام كه واسم دعا كنيد و انرژي مثبت بفرستيد تا بتونم توكل بر خدا درسمو با سلامتي و موفقيت به اتمام برسونم و بشم يه فرد مفيد...
زودتر از اين ها بايد ميومدم و از شرايطم حرف ميزدم،به هر حال ممنونم از كسايي كه توي اون روزاي سخت با حرف هاشون به من آرامش دادند.

پ ن:هی رفیق من یادم نمیاد اما خوشحالم. . .بی نهایت خوشحالم و ازت به خاطر معرفتت ممنونم ک این حسو خوبو اشتراک گذاشتی. . .عشق و ارامش و سلامتی تو رووووووووووووووحت

سلام من سوالی داشتم من از همکارم که ۶ سال از من بزرگتره شدیدا خوشم میاد
به نظر شما تا چه حد به صورت کلی بین خانم ها عقیده شون نسبت به یک مرد کوچکتر از خودش میتونه منفی باشه چون محل کار هست نمی خوام خودم رو ضایع کنم چون تو شرایط کلی جامعه بازخوردش منفی حالا میخواستم یه نظر خانم رو بپرسم با تشکر

پ ن:سلام رفیق. . .راستش شخص من روی سن خیلی حساسه و این قضیه براش فاکتور محسوب میشه. . .اما تا جاییکه من میدونم حساسایت اقایون روی سن خیلی بیشتر از خانوماس . . .البته خودم هم خوشال میشم ک مخاطبا نظرشونو بگن تا خودمم بیشتر درین مورد بدونم

نظرت درباره رابطه با زن شوهر دار چیه؟

پ ن:نظرم اینه رابطه با زن شوهر دار عین چررررررکه.عین لجنه. . . و تاوان داره. . .تاوان سخت

مژگان نوشت:رفقا ....روز عشق مبارک

مژگان نوشت:رفقا داستان شغلی هنوز ادامع داره ک توی پست بعد تایپ میکنم

تاريخ جمعه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۵سـاعت 18:53 نويسنده | |

زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...

ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: جمعه 19 خرداد 1396 ساعت: 9:02

صفحه بندی