هيليا ب صورت خصوصي ازم خواستن ك در مورد نحوه ازدواجم و اشنايي و شرايط ضمن عقد و ..... بگم
منم مشكلي ندارم ب شرطي ك از هدف اصلي ك كمك ب همديگه اس دور نشيم
نمسدوتم مسايل من چقد ميتونه ب ادماي ديگه كمك كنه
بنابراين ب شور ميزارم
و سنال ميكنم
فكر ميكنيد با هر پست مخاطبا و مشكلا ايا لازمه ي مژگان نوشت حداكثر ١٠ خطي از خودم و ازدواجم بزارم يا خير ب روال قبل ادامه بديم؟
زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2...ما را در سایت زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35