
سلام مژگان جانمیشه خواهش کنم من را راهنمایی کنید سیاست زنونه ام در حد صفر اینجوری بگممن عقد هستم شوهرم واسه مناسبت کادو خوب واسم میخره ، اگر بی مناسبت هم باشه در حد گل چیزای کوچک.ی میخرم پرداخت میکنه وگاهی وقتا میگم بریم بیرون نمیاد بصورت غ مستقیم میگه بزار یه عصر دیگه یا با ابجیت برو مشکل من اینه خیلی کم با من میاد خرید میدونه بخرم باید پرداخت کنه نمیدونم چه جوری درستش کنم من کارمندم و اصلا به حقوق من کار ندارهولی دوست دارم اون واسم بخره بعضی مواقع که همرام میاد چیزله ندارمنمیدونم ای...
ادامه مطلب
xa0 انسان موفق کسی است که شکست می خورد اما خود را شکست خورده نمی داند xa0 xa0به درخواست مخاطب حذف شد xa0 پ ن:اصلا برای من عجیب نی چون نمونه های زیادی از این دست میبینم. . .البته با توضیحاتی ک شما دادید ایشون بیشتر مریض به نطر میرسن و نیاز به کمک دارن اما ازونجاییکه هرکس نمیتونه به بهونه مریض بودنش دیگرانو ازار بده این بار بدون تردید با پلیس 110 تماس بگیرید. . .قبل از شکایت و بزارید صورت جلسه شه. . .و بعذ ذر صورت تکرار ازش شکایت کنید. . .بعضی جرایم مثه قدرت نمایی با چاقو و حمل سلاح سرد (چاقو)جرم ...
ادامه مطلب