
هیچ وقت،هیچ وقت،هيچ وقت چیزی را که دوست ندارید برایتان اتفاق بیافتد...به زبان نیاورید!!!برایان تریسی xa0 مژگان یه سوال بی ربط که نمیدونستم کجا باید ازت بپرسم25 سالمه مژگان و از وقتی لیسانسم تموم شده کنار خانوادم هستم و متاسفانه اونا هنوز اون حس حمایت شدید رو دارن و من از این زجر میکشم که تو این سن هنوز نگرانن من با چی میرم میام,واقعا کلافه شدم افسردگی گرفتم برادرو خواهرم ازدواج کردن ولی من حتی دوستی هم رای معاشرت ندارم, وضع مالیمون متوسط , مامان همش توی خونه , من سر کار میرم ولی حقوق ندارم, و ت...
ادامه مطلب
xa0 برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم سلام به مژگان عزیز.من 28سالمه حدود8سال ازدواج کردم یک پسر5ساله دارم همسرم و پسرم و زندگیمو دوست دارم. کل زندگیم از اول پر تلاطم بوده.بماند که روز عروسی و روز تولد بچه جز بهترین روزهای زندگی یه زن میتونه باشه.من توی اون روزها فقط گریه بود کارم و همسرم به جای پشتیبانی فقط خودشو کنار میکشید وسکوت میکرد.بماند که از نظر خانواده و موقعیت اجتماعی ومالی از نظر قیافه و ظاهر وهمه چیز از همسرم بالاترم.به نظر من اینا ملاک ...
ادامه مطلب